کتابخانه عمومی الغدیر

کرمانشاه
کتابخانه عمومی الغدیر

وبلاگ اختصاصی کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

مسئول کتابخانه: بیژن راستی فر

ساعات کار کتابخانه در طول هفته از ساعت 8 صبح تا 19:30،
روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13:30ظهر می باشد.

شرایط عضویت :
یک قطعه عکس
کارت ملی
55000ریال

موارد تخفیف
1-رایگان:خانواده محترم شهداء،افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی،بسیج فعال،بازنشستگان،ایثارگران،جانبازان و خانواده های آنان

2-نیم بهاء:دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی،دانش آموزان راهنمایی و عضویت خانوادگی 3 نفر و بیشتر.کتابداران سایر ارگانها با ارائه کارت شناسایی

آدرس: بلوار طاق بستان حوزه علمیه امام خمینی (ره)

تلفن تماس : 34226245

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

   

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع می رساند همزمان با توزیع کتابها و پاسخنامه مرتبط با بخش مکتوب مسابقه کتابخوانی رضوی، امکان شرکت در بخش الکترونیکی این مسابقه نیز فراهم شد. به جهت هماهنگی و اطلاع از روند اقدامات و اجرای بهینه این جشنواره نکاتی به شرح زیر ابلاغ می‌گردد:

الف. بخش الکترونیکی جشنواره

1ـ با همکاری دبیرخانه ملی جشنواره بین المللی امام رضا ( علیه السلام) مستقر در مشهد مقدس امکان شرکت در مسابقه الکترونیکی کتابخوانی رضوی از طریق سایت شمس توس (shamstoos.ir) و پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس ( Iranpl.ir ) فراهم شد.

2- با مراجعه به بخش الکترونیکی و ثبت نام در جشنواره، سوالات متناسب با گروه سنی افراد نمایش داده می شود و هر فرد با توجه به سن خود در مسابقه شرکت خواهند کرد.


ب. بخش مکتوب جشنواره

1- نظر به ماشین خوان بودن پاسخنامه ها، کپی آن مورد قبول نمی باشد. 

2ـ تأکید می‌گردد بواسطه تصحیح اوراق توسط دستگاههای برگه خوان، از سلامت و خدشه دار نشدن پاسخنامه‌ها جداً مراقبت گردد.

3- شرکت کنندگان می توانند برای تکمیل پاسخنامه‌ها علاوه بر مداد مشکی از خودکارهای با رنگ تیره هم استفاده نمایند.


اگر کتاب مورد نظر خود را مطالعه کرده اید و یا اسکن نقاشی شما آماده است می توانید از طریق لینک زیر در مسابقه اینترنتی شرکت کنید:

http://www.shamstoos.ir/


با آرزوی موفقیت

کتابخانه عمومی الغدیر



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۰
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


 از ساعات 8 صبح الی 18:30 عصر


کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۶
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


قابل توجه اعضای محترم کتابخانه های عمومی کشور


***


بنا به دستور مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور جرایم دیرکرد امانت کتاب، در صورت عودت آن ها در ماه رمضان بخشیده خواهد شد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۳
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

دوشنبه 17 خرداد اولین نشست کتابخانه ای کتابخانه الغدیر در سالن عمومی کتابخانه با حضور نویسنده کرمانشاهی جناب آقای غلامرضا خرامین و اعضای محترم کتابخانه الغدیر برگزار شد. 



در این نشست شش نفر اعضا به معرفی کتابهای خود پرداختند. کتاب مبانی نظام تعلیم و تربیت توسط خود نویسنده آقای غلامرضا خرامین، زندگینامه شهید هاشمی نژاد توسط جناب اقای ابوالحسن بیاتی از کتابخوانان پیشکسوت کتابخانه، نیلوفر نیایش توسط آقای علی صفدری کتابدار کتابخانه الغدیر، کوه شیشه ای توسط عضو نوجوان کتابخانه آقای دانیال نظری، در چشم من طلوع کن توسط عضو جوان آقای احسان احمدی و ترانه های سرزمین مادری توسط آرمین کمری معرفی شدند.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۷
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


ماه را در آسمان، مشتاقانه به تماشا می رویم تا ماه مبارک را با آمدنش آغاز کنیم. 

چه مبارک سحری و چه روزهای مهربانی! چه شب های صمیمی ای.



شب هایی آمده اند که ما از همه ستاره هایی که می بینیم، به خدا نزدیک تر خواهیم شد. شب هایی که فرشته ها به ما لبخند خواهند زد و تمام کائنات به ما رشک خواهند برد.

شب هایی که بی واسطه با خداوند حرف خواهیم زد و خدا ما را در مهربانی خویش شناور خواهد کرد. شب هایی که صدای گرامی قرآن، لالایی ستاره های چشمک زن خواهد شد.

صدای بال فرشتگان، آوازهایی خواهند شد که ما را به پرواز پیوند خواهد زد.


خدایا! ما با ماه می آییم تا مهربانی را در مبارک ترین ماه ها آغاز کنیم.

حلول ماه رمضان در همه گرامی باد

کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۵
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


مسابقه کتابخوانی رضوی



 هدف از برگزاری ششمین جشنواره کتابخوان رضوی که به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؛ اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های مرتبط با ثامن‌الحجج(ع) و شناخت و گرامیداشت پدید آورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی است. 
 در جشنواره رضوی امسال، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت زندگانی و سیره امام رضا(ع) در رده‌های مختلف سنی برگزار و کتاب‌های "دوست مهربان کبوترها" تالیف مجید محمدی از انتشارات بوستان (ویژه کودکان تا 11 سال)، "اعترافات غلامان" تالیف حمید رضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا 17 سال)  و کتاب "امام علی بن موسی‌الرضا(ع)" نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی از انتشارات آستان قدس‌رضوی (ویژه جوانان و بزرگسالان) منابع ارائه شده برای مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی هستند که فایل آنها از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانیwww.iranpl.ir قابل دریافت هستند.

 مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی  بیستم تیرماه  1395 است و همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سطح استان به دریافت برگه مسابقه اقدام کرده و پاسخنامه را پس از تکمیل به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل و یا به نشانی الکترونیک razavi@iranpl ارسال کنند. 

 داوری آثار رسیده به جشنواره در مرداد ماه انجام خواهد شد و در پایان به برگزیدگان جوایزی شامل 313 جایزه یک میلیون ریالی  برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره، 8 جایزه ویژه برای 8 خانواده شامل: مبلغ 5 میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، 10 میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، 15 میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین 5 میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و 10 میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفر اهداء می‌شود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۳
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

نشست کتابخوان


کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


 

قابل توجه اعضای محترم کتابخانه های عمومی و علاقه مندان

به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، در تاریخ 17 خرداد 1395 نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه برگزار می شود.


 از علاقه مندان دعوت می شود برای شرکت در نشست و نیز معرفی کتاب مورد نظر خود به دیگران، می توانید تا تاریخ 15 خرداد 1395 کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و متن سخنرانی را به میز کتابدار تحویل دهید.

همچنین برای ثبت نام و شرکت در نشست کتابخوان بدون معرفی کتاب با شماره 34226245 تماس گرفته و یا به میز کتابدار مراجعه فرمایید.


منتظر شما هستیم

کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۱
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه