کتابخانه عمومی الغدیر

کرمانشاه
کتابخانه عمومی الغدیر

وبلاگ اختصاصی کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

مسئول کتابخانه: بیژن راستی فر

ساعات کار کتابخانه در طول هفته از ساعت 8 صبح تا 19:30،
روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13:30ظهر می باشد.

شرایط عضویت :
یک قطعه عکس
کارت ملی
55000ریال

موارد تخفیف
1-رایگان:خانواده محترم شهداء،افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی،بسیج فعال،بازنشستگان،ایثارگران،جانبازان و خانواده های آنان

2-نیم بهاء:دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی،دانش آموزان راهنمایی و عضویت خانوادگی 3 نفر و بیشتر.کتابداران سایر ارگانها با ارائه کارت شناسایی

آدرس: بلوار طاق بستان حوزه علمیه امام خمینی (ره)

تلفن تماس : 34226245

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  در مهر ماه سال جاری جلسه نقد کتاب »مبانی نظام تعلیم و تربیت« به نویسندگی غلامرضا خرامین در محل کتابخانه برگزار شد.

در این جلسه در نقد کتاب مذکور مطالب زیر به بوته نقد گذاشته شد.

ابتدا  اطلاعاتی درباره نویسنده، سابقه و تخصص او  در زمینه‌‌ای که نوشته است ارائه شد. در ادامه ضمن برشمردن نقاط قوت کتاب، فرضیه اصلی نویسنده، زاویه دید و استدلال او ، واکنش خواننده و در پایان آیا خواندن کتاب باعث بالا بردن درک خواننده از موضوع شد؟  مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان نظراتشان را بیان نمودند.

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۹:۲۳
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس به همت کتابخانه الغدیر نشست حلقه مطالعاتی برگزار شد. در این نشست تعدادی از اعضای کتابخانه با بازید از بخش کتب دفاع مقدس دو جلد از کتابهای این حوزه را معرفی ، سپس هریک از اعضای حاضر در جلسه در این خصوص نظرات خود را بیان نمودند. برگزاری این جلسه با هدف آشنایی  اعضای کتابخانه با کتب دفاع مقدس و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.


                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۸
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

یکشنبه  مورخ 8 مهرماه 97 پس از برگزاری مراسم هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در آن تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «فرنگیس» منتشر شد، خانم‌ها فرنگیس حیدرپور (راوی کتاب) و مهناز فتاحی (نویسنده‌ی کتاب) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

متن یادداشت رهبر انقلاب بر این کتاب -که روایتی است از مقاومت شجاعانه‌ی خانم فرنگیس حیدرپور، بانوی روستایی مرزنشین کُرد کرمانشاهی در مقابل حملات رژیم متجاوز بعثی- به شرح زیر است:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۴:۴۵
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه

به مناسبت ماه محرم و فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، نشست کتاب‌خوان به همت کتابخانه عمومی الغدیر برگزار شد. در این نشست کتاب هایی در خصوص سیره و زندگی، شخصیت، فضایل اخلاقی اباعبدالله الحسین (ع) و زینب کبری سلام الله علیها معرفی گردید.
در این نشست آقایان خدادادی، حیدریان، نوری و لطفی کتاب هایی چون "با امام حسین تا عرش" "پیامدهای عاشورا" و "بانوی کربلا حضرت زینب" را معرفی و با حاضرین به اشتراک گذاشتند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۳
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه


ساعت کاری کتابخانه عمومی الغدیر در شش ماهه دوم سالجاری به شرح ذیل اعلام می گردد:

شنبه تا چهارشنبه:   7/30 لغایت 18:30

پنجشنبه:  7/30 لغایت 13

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۱
کتابخانه عمومی الغدیر کرمانشاه